Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Hei! Det har jeg også!! Jeg var på UL i går, og alt så bra ut! Nå skal jeg slutte å bekymre meg. Har neste ikke hatt noen plager så langt. Nesten ikke kvalm, nesten ikke vondt i hodet, så jeg skal ikke klage ) Armene beveget seg og bena lå i kors. Hjertet hadde fått 4 kammer. Men det så jo ut som en alien da ) Tror lengden var 8,5 cm fra hode til rumpe, som de måler. Lykke til på UL idag!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 oij, kan man se så mye? :-)) Gleder meg virkelig til å se babyen og ihvertfall til å kunne (forhåpentligvis) senke skuldrene å seile inn i 2.trimester imorgen :-))
Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Har 199 dager igjen, og har nettopp vært til UL på Majorstuaklinikken i BG. Alt er helt perfekt, så nå kan jeg slutte å bekymre meg :-) Lykke til!
Nina_J Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Jeg har 218 dager igjen i dag Det blir greit å runde 200 og komme på andre siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå