delphi76 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hei Har ferie i juni og vurderer om vi skal reise til Hellas. Noen som har reist til varmen når de har vært gravide i andre trimester?? Vet ikke om det er nok med en uke eller det går greit med to...eller om det bare er et pes å være i sola ) Takknemlig for svar.. Termin 2 november.
skalha1t etter3.pp Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 sjøl skal ej reise te syden..gran canaria den 2 juni å då e ej 19 veke på vei..einaste ej veit e atte du skal vere forsiktig me kjøtt å vaske grønnsaker og frukt godt.. trukje du skal vere bekymra for atte babyen skal koke,men tips e når du sola dej atte du he en våte handuk vesia ta dej so viesst du føle dei litt varme på magen kan du legge den over..
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Vi skal også til syden i juni, vi får bare sitte under en parasoll hvis det blir for varnt ), og passe litt ekstra godt på hva vi spiser. God tur!!!!
husmus &2 Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 jeg skal 2 måneder til Malaysia nå på søndag, så jeg tror Syden går bra
Jente2011 Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 eg skal til syden når eg er i veke 20.. mallorca.. jordmor sa det gjekk heilt fint, må berre ta sånn toxop. prøve før eg reise å når eg kjeme heim igjen.. å passa godt på ditta me mat å frukt o.l...
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Jeg var i syden i uke 21.. Gikk helt fint.. Fikk beskjed fra jordmor å ikke bade i basseng..ellers gjorde jeg det meste som normalt..Jeg spiser ikke kjøtt da....
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Ja det har jeg ..var på Cran Canaria i uke 21....Hadde på meg støtte strømper på flyet.Spiste ikke isbiter, og godt stekt kjøtt..Ha en hyggelig tur:))
To gutter + spire Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Ikke bade i basseng ??? Har hørt at man skal holde seg vekke fra bobblebad - men ikke basseng !
Sash Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Hei Delphi Bør pass deg for katter og salat og mat som ikke er godt stekt og teste deg for Toxoplasmose når du kommer hjem, da det er lett å få det i utlandet, og det er farlig for babyen, ellers er det bare deilig å få seg en ferie. Vi var i Spania da jeg var i uke 22, ligget lenge på stranda og har bare koset. Drikk masse vann, ta med deg hånd sprit og være super nøye med hånd vask og nytt varmen og ha kjærlighets tur med din kjære. God tur og husk støttestrømper på flyturen!
mini82 Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Hei hei. Sist svangerskap var jeg i Hellas i uke 19. Ikke noe problem, det er ikke såå stekende varmt der som det feks kan være i august. Men smart med støttestrømper på flyet ja. Spise gjennomstekt/kokt mat, men det visste du sikkert. Isbiter pleier jeg også holde meg unna, da jeg regner med det ikke er flaskevann de bruker..Så må du huske å drikke masse vann og kose deg, blir misunnelig jeg nå kanskje jeg skal bestille meg en tur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå