Gå til innhold

Levere i bhg i dag eller ikke??? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini var i kjempe fin form i hele går.

Våknet i 22 tiden, prøvde å få han til å sove men han sutret masse så jeg tok han med inn til meg.

mellom kl 23-24 så spydde han plutselig.

Etter det, super fin form. Tenkte at han kom til å bli dårlig igjen i natt og etter planen skulle ha han hjemme.

Men mini er helt fin form han =) Spydde bare den ene gangen, og nå står han å spiser frokost og danser.

Så da var det kanskje ikke spysyken alikavel?

Hadde dere levert eller holdt hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får ikke lov til å levere om det har vært spy om natten. Vi må vente til neste dag. Gutten min har også vært helt fin dagen etter, men jeg har nå valgt å holde ham hjemme pga. smitte.

Skrevet

Hadde nok levert som vanlig - hvis jeg ikke tilfeldigvis hadde fri fra jobb el. no sånt og uansett bare skulle være hjemme hele dagen uansett...

Skrevet

Jeg hadde holdt han hjemme i dag, for HVIS det er omgangssyken er det kjipt å smitte hele avdelingen.

Skrevet

Jeg hadde holdt han hjemme.

Skrevet

Spyr han ikke mer en en gang så trenger han ikke være syk, bare noe som har plaget magen hans litt og når det er ute av systemet så er det greit.

hadde nok levert men med beskjed at om han begynner å virke uvel eller om han kaster opp så får de bare ringe med en gang.

Skrevet

Er det rart det florerer i omgangssyken i barnehager sier jeg bare...

Min største har hatt omgangssyken 3 ganger i sitt liv. Og hun kaster bare opp EN gang og ikke mer. Allikevel er jeg rimelig sikker på at det har vært omgangssyken alle gangene, for når jeg spør i bhg er det flere som har kastet opp i det siste som har kommet i bhg for tidlig. Foreldre som spør om dagen har gått bra, for h*n kastet opp i natt men så ville h*n så gjerne i barnehagen allikevel.. *dåne*

Skrevet

min gutt spydde også i går kveld, så da blir han hjemme i dag, greit å få en dag til å bli frisk på. stresse ikke med det da. så e d kjipt viss min sønn skulle spy i b.hg

han virke også heilt frisk i dag, men holder han hjemme.

Skrevet

Hadde nok også holdt han hjemme... men så holder vi alltid snuppa hjemme en dag ekstra, for sikkerhetsskyld. Vi vil ikke at hun skal smitte andre, og ikke minst vil vi ikke risikerer å sende en "halvsyk" unge i barnehagen. Er jo så godt å bli dullet med hjemme :)

Skrevet

Ja var det jeg tenkte på, å holde han hjemme pga smittefaren om det er spysyken :/

Har irritert meg grønn over at vi faktisk har hatt det 3 ganger siden jul, men mini har aldri hatt det.

Bare vi 3 andre.Jeg trooooor ikke det er spysyken han har, siden han er i super form og det bare var den ene gangen da.... Kan hende det var all den honningmelonen han spiste i går =)

MEN.... Jeg blir an anelse flau om dem hadde ringt meg fra bhg i dag og sagt han var dårlig, så jeg holder han hjemme :) Så får han være med til JM i dag å se på magen :) hehe

Skrevet

Jeg jobber i bhg, og hvis barnet ditt hadde spydd om natten og du hadde sendt han i bhg dagen etter, hadde jeg sendt han rett hjem igjen.

Sorry, men man skal være hjemme 24 TIMER ETTER SISTE BLEIE/DOBESØK.

Skrevet

Ivåres barnehage skal en være hjemme i 48 timer etter oppkast pga smittefaren..

Skrevet

Jeg jobber i bhg, og hvis du hadde sendt ungen din som hadde spydd om natta ,i bhg, hadde jeg sendt han rett hjem igjen!

Skjønner meg ikke på foreldre soom ikke skjønner at det er uhyre smittsomt!

Og ville du gått på jobb om du hadde liggi å spydd om natta?

Ikke meninga å være krass, men barn som har kastet opp skal holdes hjemme 24 timer etter siste oppkast.. Sånn er det med diare også.

Skrevet

Jeg spør fordi jeg tror ikke det er spysyken han har, thats why.

Men ja, jeg tenker jo på smittefaren (just in case) og holder han hjemme =)

Trenger ikke hyle! hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...