Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Blir for ille for meg.Så jeg "titter" frem fra glemselen og roper HO HOOOO,DET ER BARE MEG...!! " Å i fare for å bli sitert og referert..... Har savna dere !! Klem =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Bøh!!! Koselig at du titter frem igjen, selv om du har lekt titten på hjørnet lenge:-)) Og vi snakkes enten det er her eller der eller slik eller så;-D
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Jeg gadd ikke mer jeg...=) Har jo likt hjørnene ja..Men føler jeg må bittelitt frem igjen. Vi snakkes Uansett hvor vet du ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Om noen gidder å være ekle så drit i dem!!! Sånne finnes overalt dessverre......de har for lite annet å bry nesene sine med rett og slett:-) Du får se det slik at du tydeligvis fremstår som mye mer eksotisk og spennende enn dem selv:-D
Gjest Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 hahaha,for jeg er verdig å komme i se og hør... ..hehehe Her trenger di ikke slike blad,di har jo meg... Jeg driter i di.Får ikke ødelegge mer for meg heretter.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Nei det er ikke lett, men det er ganske deilig da..... Jeg er ikke i eksil, bare litt lei:o)
iznogood Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Så spennende :-) Tenk at du er så fasinerende for enkelte i omgivelsene at de ikke har eget liv men snylter på ditt. Så spennede og interresant kommer jeg nok aldri å bli for noen :-/ Du må være her og ikke i eksil - og det kan absolutt alle sitere meg på. :-)
coscos Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Hei, hei! Fint å se deg igjen! Du må titte frem så mye du vil. Og, ikke bry deg om det er noen som prøver å sitere og referere deg. Det er så mange andre koselige damer her inne.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 hei og hopp ja..Var ingen her som siterer meg ser du =) Er nok noen som ikke har noe her inne å gjøre jeg hinta til =) Kommer vel til å plage gørra av dere igjen jeg ja ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå