Gå til innhold

Hjemme med sykt barn.,,


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da kan jeg for aller første gang ta "hjemmekontor" med sykt barn. Oj oj oj så effektivt det er med en febersyk 1 åring krabbende sutrende rundt i stuen.

 

Han fikk Prevenar for 2 dager siden og har hatt feber og verk i kroppen siden, så den er nok i tøffeste laget for de små. Han har ikke reagert på de andre.

 

Er glad jeg delte opp vaksinene, klarer ikke tenke meg hvordan hadde vært om han hadde fått begge.

 

Ja ja. VI får kose oss masse i sofaen med god bok..

 

Ha en strålende dag jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor gooooooood bedringsklem til lilleM! Det er ikke lett å få gjort noe fornuftig med en liten krabat rundt beina kan jeg tenke meg.. he he...

 

Du får bare legge det til side, sette deg godt til rette i sofaen og lese bok og titte ut på det fantastisk flotte været!

 

Håper vi ser dere på lørdag.

 

Klem Benedicte og mamma`n

Skrevet

God bedringsklem til lilleM fra Mathea :D

 

 

Skrevet

Ja håper dere har hatt en fin dag. Her sliter jeg med forkjølelse og vondt i magen. Mathilde startet med 39 i feber nå før hun la seg. Så det ser ut som det kanskje må bli hjemmedag på oss i morgen.

Skrevet

Det er ikke så mye man får gjort når man har et sykt barn som bare vil sitte på fanget. Håper han blir i bedre form snart, det er slitsomt for både små og store når de er dårlige. God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...