Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Naboen som jeg har et ganske godt forhold til skyllder meg sand, de har drevet å bygget å støpt mur, første gang spurte de om å få låne litt sand av sandkassa vår siden de va gått tom, helt greit siden de skulle fylle den opp igjen! Etter noen dager va det like mye sand i sandkassen igjen! Så skjedde det samme igjen men nå er det gått mellom 1-2 mnd å forsatt ikke noe ny sand! Kjenner jeg blir litt iritert men vil ikke ødlegge naboforholdet med å si fra! Jeg arver jo masse klær av dem å sånn!! Desuten er de ca ca 20år eldre enn meg å jeg e litt sjenert i grunn!! Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Ble litt feil formulert, saken med klærne e jo at de e jo veldig hyggelige så derfor jeg kvier meg for å si fra!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Klærne har ikke noe med sanden å gjøre syns jeg.. de har sagt de skal låne og ikke byttehandel,... Syns du skal si i fra, vet at det ikke er så lett som det høres ut til. Du sier at de er 20 år eldre..det er kanskje der de skor seg da vet du, de vet du er ung.. nei, si i fra du..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hvis dere har et godt forhold så må du tenke deg om det er værdt å ta sjangsen på å miste det av denne grunn, sand koster jo ingenting omtrent. Har dere mulighet til å hente/skaffe set selv hadde jeg nok bare gjort det. Ellers kan du jo nevne det sånn i forbifarten når du ser dem neste gang du ser dem. Kan hende de har glemt det. Men ville ihvertfall ikke lage en stor sak ut av det. Bare nevn at dere trenger sand i sandkassa nå siden det er blitt vær for slik lek igjen
MiEli Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Det går da an å si fra på en hyggelig måte. Bare spør om de har lånt sand fra dere, og spør fint om de kan være så snill å fylle på igjen. Du ødelegger da vel ikke naboforholdet fordi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå