Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en svigerinne som har veldig "sær"smak. Jeg traff blink på barselgaven, men hva kan jeg gi i dåpsgave?

Hun liker orignale, personlige gaver.

Hvis noen har forslag til voksne menn som har alt blir jeg kjempe glad for det også:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre hva du ga i barselgave da, så blir det kanskje litt enklere...

Skrevet

Jeg syntes penger er greit å gi i dåpsgave. De fleste setter dette inn på sparekonto. Selv sparer vi penger fra dåp, bursdag og jul til ungene, så får de pengene når de skal ta lappen, kjøpe bolig eller til skole.

Spørs på hvor voksen:). Nytt brett- data eller tvspill, noe til garasjen, Torshov bilrekvisitta har mye rart. Noe til data maskinen.

Skrevet

jeg kjøpte sånn "bånd" til å brodere på og broderte navnet på barnet på og sydde på tvers av et fleeceteppe sånn at barnet fikk et personlig koseteppe og så bestilte jeg ei bok på nettet hvor man kan få skrevet barnets navn inn i historien slik at alt ble personlig :) det falt veldig i smak hos de som fikk dette :)

Skrevet

Jeg lagde et dørskilt til henne.Kjempe fint med gammeldagse motiver.

Han ene er 38, andre er snart 50

Skrevet

Da foreslår jeg:

Penger på konto

En solid og flott sekk til barnehagestart (f.eks. Bergans)

Sportsutstyr eller sporty klær, om foreldrene er sportsinteresserte

Sangbøker (med cd til?)

Eventyrbøker (enten klassiske f.eks Asbjørnsen og Moe, eller noen med flotte illustrasjoner)

En søt liten bunad som passer til 17.mai!

Bunadsølv

En liten stol/krakk/benk som du lager med samme motiver som dørskiltet hun fikk!

Også synes jeg en ting til er veldig koselig, og det er om du kjøper f.eks en del Emma-bøker og den Emma-dukken til! Har sett den i mange bokhandlere. De har også Thomas-dukke, Miffy-dukke, Lille Anna-dukke, Ludde-dukke og Ida og Emil fra Lønneberget-dukker! Kjempekoselig, synes jeg!

Skrevet

hvordan lagde du dørskiltet da? :) jeg skulle gjerne hatt tak i dørskilt til døra vår og vil gjerne ha noe som ser gammeldags ut :)

Skrevet

Det finnes en nettside som selger barnestoler/bord de maler navnet til barnet på. Kanskje noe her inne kan hjepe meg med navnet på nettsiden. Har mye fint iallefall. Kanskje en dåpgave?

Flotte rammer fra gullsmeden synst jeg også er flott å få. Har også sett de som gir trehjulsykkel, ryggsekk, bøker i dåp.

En voksen mann som har alt.....hmm....gavekort på et hagesenter. Nå er det jo så mye å kjøpe til hage. Eller hva med en kokebok? Grillsett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...