Meg og alle gutta Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg slutta på p-ringen i begynnelsen av januar, og har hatt stabile sykluser på 29 dager etter det. Siste mens fikk jeg 15. mars, og forventa å få mensen igjen den 13. april, men ingenting har kommet enda, bortsett fra en bitteliten dråpe jeg kunne se i truse innlegget mitt rundt forventet mens. Jeg har tatt flere graviditets tester, den siste i dag, og alle har vært klart negative. Ellers er jeg utrolig trøtt og svimmel. Kanskje litt følelse av å være bilsyk innimellom. Jeg har ikke ømme bryster eller noe særlig menssmerter. Lurer fælt på hva som skjer.. Ganske så frustrerende. Noen som har opplevd lignende?
Dotten Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Har ikke opplevd det selv nei, men så lenge tr ikke kommer er det jo håp! Du kan jo bare være veldig treg med å produsere hcg. Noen tester jo ikke positivt før noen uker etter ikm... Rart at syklusen plutselig skal bli ustabil... men man kan jo "psyke" syklusen litt ustabil også sikkert.... p.g.a. stess o.l. Håper du er gravid!!! Lykke til!
Meg og alle gutta Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Heihei! Takk:) Nei ikke vet jeg, syns det er ganske underlig selv.. Får bare smøre meg med tolmodighet jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå