lanoforliten Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg har vært plaget av litt treg mage, som mange andre, dette svangerskapet. Utrolig plagsomt!!! Men jeg har funnet noe som virkelig virker, jeg koker meg en skikkelig sterk kopp kaffe om morgenen og drikker den, gjerne på tom mage. Jeg skal love det setter fart på sakene!
marinas skatt Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jeg har hatt skikkelig treg mage , fikk noen vonde hemorider som er nesten borte nå.Kaffe har hatt lite effekt på meg , men 1-2 ss linfrø blandet i en yoghurt til frokost holder magen i orden for meg ihvertfall.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Uff... noen andre tips oxo kansje?? Kaffe funker ikke på meg ( Drikker jo tonnevis med vann i tilegg
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Overmoden pære funker bra for meg, svisker, druer....
Michka Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Kaffe funker veldig bra her oxo.. :-) Fikk tipset av legen..
lanoforliten Skrevet 24. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2008 Mange mener jo også at mosjon hjelper, det skal få tarmene i gang. Ellers er det vel endel hjelpemidler på aoteket som hjelper feks lactulose, også har de noen dråper man kan ha i et glass med saft eller noe.. Kan ikke huske navnet på disse.. og vet ikke sikkert om de kan brukes av gravide....? Men de skal visst være effektive...
lanoforliten Skrevet 24. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2008 Lactulose?? Hvor fikk jeg det fra?? Vet ikke hva det er engang.... he he...Jeg mente duphalac.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå