prematur chris Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 først gikk slimproppen på morran men så ut på dagen tryna jeg i butikken og lannet på rompe/rygg og har hatt kraftige smerter i rygg og mage hele kvelden og natt og små kvalm har kastet opp en del...
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Hvorfor spør du her?Det er ikke noe leger fagfolk som taster,trur nok du bør forhøre deg med lege ja......
prematur chris Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 er det ikke lov å høre andres meninger eller?
chilien Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Jeg ville ringt til legevakt/ føden eller et eller annet.. Det er best å være på den sikre siden!! Så slipper du å bekymre deg dersom det ikke er noe å bekymre seg for! Lykke til!
<3Tord&Tuva<3 Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Jo, det er fullt lov Jeg hadde dratt å sjekket meg! Håper alt står bra til med dere
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 For all del,bare synes den hørtes litt vel ekstrem ut for å bli spurt her.... Mulig det bare var måte du ordla deg på,for på måten du forklarte ble det litt "selvfølge".Men spørs jo om du har vondt og hva som er normalt for deg +++++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå