MaCy MoM Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Det hadde bare vært så fint om de anonyme kunne dra og diskutere på anonym debatten, spessiellt når dem gjemmer seg bak anonym knappen og slenger frem sårende ting! Noen enige? Vær ærlig med deres meninger og stå frem med deres eget nick!!
Mia-Lill kom 28.juli Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg tror dessverre at også noen seriøse her ikke tør å underskrive med annet enn anonym nettopp fordi andre anonyme kan slenge sårende ting direkte til dem dersom de bruker nicket sitt....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Spiller det noen rolle om man signerer med fullt navn eller om man er anonyme da? Når man skriver et innlegg så er man ut etter meningen til andre folk og det spiller vel ingen rolle om "Petra" (fant på navnet nå bare, beklager om noen har dette nicket) mener ditt mens "anonym" mener datt. Navnet er jo ikke det viktige, men det er meningene man er ute etter og ikke hvem som har ment hva. Skriver man et innlegg som kan virke støtende på noen så må man tåle at noen tar seg nær av det og kanskje sier sårende ting tilbake...blir vel ikke noe bedre om det står et nick der enn om det står anonym? Kan vel hende man er mer ærlig dersom man får lov til å være anonym og ingen kan dra kjensel på deg. Hvorfor synes du det er så viktig å vite nicket da? Hilsen anonym ;p
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Jeg synes det er rart at det blir reagert på at man er anonym her....Jeg har god nok grunn i massevis fordi jeg beskytter ett barn som jeg ikke vil diskutere offentlig om. Det har jeg også forklart Mia Lill før, derfor så rart at hun ikke nevner det..Vi kan ikke diskutere alt på anonymsiden når det er livssynsrelatert...
Vitne Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Vi er alle i forskjellige situasjoner. For meg som er Jehovas vitne, men vet hvorfor det vi lærer ikke er sant, er det av stor interesse å finne ut hvem jeg er, slik at jeg ikke sprer det jeg vet til andre vitner. Takket være et effektivt angiveri-system hos oss, kan jeg ikke gi min identitet til noen som helst. Jeg har stort behov for å snakke med noen om det jeg har opplevd, det brenner inni meg. Håper du forstår situasjon, noen av oss har ikke noe valg.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Jeg er ikke enig med deg. Religion er fortsatt veldig sårbart for mange og derfor er det ikke bare bare å fremstå med nick når man har en velkjent profil. Mange oppretter jo også en profil for å være anonym. Så tror nok ikke et nick er noe garanti for at det ikke blir sleiving med tastaturet les f.eks. Dr. Yppert som er direkte slem i mange av sine innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå