Monajenten Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 ...og hadde stor reklame på DiB om at alle måtte følge med i bloggen min, hadde jeg syntes det var fryktelig pinlig å ikke ha skrevet på tolv dager. Og hvis jeg hadde vært Helenes mamma, hadde jeg neppe vært interessant å lese om. Hmm.
Northernlights Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Men det er fryktelig travelt med småbarn =oD
Monajenten Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Ja, det er jammen meg sant:-O Meeeeen da dropper man bloggreklame:-p
Northernlights Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 ..men atte den som har laget reklamen er sikkert også småbarnsforelder. ;o) ikke tid til å tenke på å ta den vekk,da.
Northernlights Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Har forresten tenkt på at om dib betalte meg timesbetaling for å være her,hadde jeg vært millionær nå. Hvor trist er det???!! =o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 jeg synes det både er pinelig og dødsteit jeg! Gud, går det ann å legge ut en reklame om å følge med helene og pappa på perm liksom.. og alt han gjorde var å gå på ski i marka og snakke om snus liksom!!! Og imens var helene hos bestemor. *ler* hadde damene innrømmet at vi gikk på ski og plasserte ungen i barnehage eller hos mormor under permisjonen så hadde vi fått så hatten passet må vite! *ler og ler* tragisk og latterlig. Tipper siri kjenner denne pappa'n og tenkte det skulle bli sååå underholdene!! kan hun ikke reklamere for min blogg i steden da gitt!
Lillesnuppis Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Så bra du ikke er Helenes pappa eller mamma da..
Dunder Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Synes hele ideen om en blogg bare fordi det er en mann er helt dustete. Vi lever i 2008! Er det så inmari spesielt at en mann er hjemme med barn liksom? Er akkurat som kvinner som synes det er så "søtt" når det ser menn med barnevogn.. Hallo! Er ikke JEG også "søt" når jeg triller rundt på vogna da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå