LadyLuck & Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 sitter å diller litt på nettet, og ramlet inn på BAM sine sider. Var en rebus der jeg i ammetåka ikke klarer... NAKEN + FASE + VISUM noen som klarer den??
LadyLuck & Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. april 2008 nei bare glem det.. sambo klarte den.. men om dere vil kan dere jo prøve dere nå når jeg har savret....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå