Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 jeg veier 56 kilo, er 175 høy, han sier hele tiden "skal vi trene sammen" "kjøp treningstøy å begyn å tren" "å gå tur er bra for vekta" mener han jeg er feit? jeg har sakt tusen ganger at det er frekt av han. men han fortsetter
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Kanskje han bare har lyst på selskap når han trener? Er jo hyggelig å trene sammen?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Nei, han sa "Det hjelper for deg å gå tur, man går masse ned i vekt av det altså" også når han sa det vi kunne trene sammen så sa han "da trener jeg nede med musklene mine, så kan du løpe på maskina oppe osv" er ikke akkurat å trene sammen det?:S
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hehe... hvis du er feit, hva er jeg da?? Jeg er 175 høy og veier 69 kilo!! Var nede i 58 kilo en gang.. og da var jeg for tynn. Han mener vel ikke at du er feit, men at du skal bli "strammere" igjen etter svangerskapet. Enkele menn skjønner ikke konsekvensene for hva de sier noenganger. Bare be han holde kjeft
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Uff. Utrolig at man ikke skal få lov til å veie 56 kg engang når man er såpass høy.. Da må han i tilfelle ha et helt skrudd syn på hva en kvinnekropp skal være og er skapt for. Ikke la han få innbilde deg at du er tjukk nå da, så lenge du trives med kroppen din kan vel han bare klappe igjen?
Dunder Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Kommer litt an på hvordan han pleier å være mot deg. Pleier han å behandle deg som et trofee? Er han veldig opptatt av utseendet ditt? Er han sånn som liker å kjøpe klær til deg og "kle deg opp"? **grøss* Enkelte menn fikk ikke leke nok med dukker når de var små, og gjør dama til dukken sin de kan kle opp å gå rundt å vise frem. I så fall har dere et prpoblem. For jeg kan ikke fatte og begripe at du skal være overvektig utifra høyde og vekt du oppgir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå