Prish Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Ikke på ordentlig da... Det høres bare veldig sånn ut når hun babler. Ha ha ha. Det er så morsomt å høre på.
Monajenten Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Det gjør gutten min også;-) De er så herlige:-D
Prish Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Ja, de er så gode! Gleder meg til vi skal lage en til ;o)
Prish Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 Blir vel noen år til. Har noen studieprosjekter jeg gjerne vil ha gjort unna først. Egentlig har jeg lyst til å begynne nå ;oP (så på barnmorskarna i kveld) Blir så lett revet med.
Monajenten Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Ja det er lett for;-) Og så når man har lyst på baby, så har liksom ALLE rundt babyer eller gravidmage:-s
Prish Skrevet 23. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2008 Jeg har lyst på, men vil likevel vente, samtidig som jeg er klar nå. Nå er jeg like forvirra som setningen over.... Ha ha ha... Alt til sin tid! Vil dere ha fler? Ser du har to nå.
Monajenten Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Blir nok ikke flere her på en god stund ihvertfall:-) Vi bor ikke sammen, så må gjøre det først:-O Hihi;-) Skjønner godt du er forvirret, hehehe;-) Men lurt å ta studiene først da, når det er planen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå