Gå til innhold

Blodklumper i blodet under "renselsen"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser i informasjonen fra sykehuset at man skal ta kontakt med jordmor om man har klumper i blodet under renselsen. Jeg hadde det ca dag 5, men visste ikke at jeg skulle ta kontakt med jordmor. Er nå på dag 12 og har ikke opplevd mer av dette. Noen som vet om dette har noen betydning??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke om de er veldig store man skal ta kontakt da? Litt er vel normatl? Jeg hadde en del hvertfall.

Skrevet

Det er hvis de er store, større enn plommer fikk jeg beskjed om..

Skrevet

Jeg hadde det både nå og sist, begge gangene mens jeg var på barsel. Første gangen sa jeg fra til jordmor og hun sa det var normalt. Denne gangen var det bare litt og da sa jeg ikke fra til noen, men jeg er lei renselsen nå. 2 uker i morgen siden fødsel og føler at renselsen tar laaaaaaaaaaaaang tid

Skrevet

Ok, da slapper jeg av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...