Ikkelektuell Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Har du også begynt å drømme om nick herfra? Jeg tror forresten ikke at det er bra å dekke vogna med rockering, det kan forringe tilværelsen for ungen.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Rockeringen er for å holde teppet bedre på plass foran åpningen. Helseteppe vel og merke, ingen her inne vil bli tatt dau med noe annet!
Loglady Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Nei, men med temakurver. Men det er kanskje ut nå?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Jeg vil ha en kroniskpms-temakurv. Ellers vil jeg ikke leke med deg mer.
Loglady Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Menstruerer vi i synk igjen nå? Jeg er pokker meg forsinka denne gangen (er alltid på klokka), og har vært pre en hel jævla uke. Må snart lage lappesammengubben-temakurv.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Jeg er egentlig ikke pre, er vel in medias res, men like forbanna. Likte temakurven din. Er du preg?
Loglady Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Nei, for guds skyld. Håper ikke det. I såtilfelle saksøker jeg Durex, blir steinrik, kjøper et vulgært hus med søyler, og ansetter en polakk til å lage temakurvene for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå