coscos Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Vi skal til fotografen i morgen for å ta 1-års bilder. Bestilte time for leeeenge siden, fotografen mente det var best å ta bilder litt i forkant av 1-årsdagen, så han ikke hadde begynt å gå ennå :-) Ha, ha! Lille M har jo nå gått i nesten 2 måneder, så det skal bli festlig å se hvordan det går med den seansen. Synes jeg ser ham, sprinter av gårde med fotografen på slep! Men, det jeg er mest spent på, er jo at han er ganske så forkjøla for øyeblikket, og nesa renner og det kommer sånn gul-grønn gørr ut. Ikke er han noe glad i å få tørket bort dette heller. I tillegg har han fått seg et realt kutt på kinnet og en blåveis etter et heller ublidt møte med en sofa, så kanskje ikke akkurat det ideelle utgangspunktet for fotografering :-) Men håper ikke fotoseansen blir helt bortkastet. Tenkte litt på å få byttet time, men man vet jo aldri når man får nye blåmerker og sykdom, så det får bare stå til!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Du kan bare be dem om å fjerne det som ikke passer:-) Typisk at han har gått i 2 mnd og har snørr og blåveis:-) Høres ut som det kunne vært frøkna mi! Lykke til - det er ganske artig å være med på disse fotoseansene:-)
coscos Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Ja, blir spennende med fotografering, men gruer meg til klesskiftene. Burde jo ha hatt med meg en ekstra person, men tenkte ikke så langt før i dag, og da er det ingen som kan ta seg fri i morgen. Forrige fotografering, da han var rundt 6 måneder, hadde han akkurat lært å krype bakover. Fotografen måtte virkelig stå på, før han var "ute av bildet", og jeg måtte stå å passe på at han ikke falt ned fra podiet :-). Ikke så lett det der! Godt å høre at det er flere som har aktive barn :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Svært aktiv og svært bestemt:-) To fine egenskaper som får dem frem her i livet tenker jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå