Gå til innhold

Skryte, skryte, skryte - Må bare :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅ..må bare dele dette med dere !er så sinnsykt stolt av lille pia mi. Hun lo til meg i går for første gang:) det var sååå fantastisk.. og hun begynte å le i kveld og :)

måtte bare skryte litt av jenta mi her inne siden det ellers står så mye negativt her ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!! :D Gleder meg fælt til Mathilde ler for første gang også.

Håper alt er bra med dere ellers. Vi gleder oss fælt til lunsj neste uke :)

Skrevet

Ja jeg gleder meg masse masse :)

ho lille mathilde kommer nok til å le når som helst regner jeg med :)

det er så morsomt at hun har begynt å le, trodde aldri hun kom til å begynne så tidlig!

Skrevet

Godt å sjå skryteinnlegg og :o)

Det er jo heilt fantastisk å høyre babyen le for første gong (og det er faktisk omtrent like fantastisk etter å ha høyrd det dagleg i 2 mnd!)!

Det er så lett å skrive om negative ting og problem, vi må kanskje bli flinkare til å dele positive opplevingar og :o)

Skrevet

ja nettopp!!denne siden trenger mere positive innlegg, synes at folk her inne fokuserer alt alt for mye på det negative.

kanskje det skulle ha blitt laget et forum for de negative :)

Skrevet

Hei hei! Jeg blei også kjempeglad på dine vegner nå! Mari har ikke begynt å le skikkelig enda.. Og hun er jo 9 dager eldre enn Lenora.. Blæh! Håper dere koser dere masse! Gleder oss til besøk neste uke. Klem

Skrevet

ja gleder meg masse til å se dere igjenn :)

kanskje jeg da skal prøve å lure frem en liten latter på ho da..hehe..men det var jo egentlig ikke meg ho lo av da, det var pappaen min, kanskje jeg bare skal ta han med så mari og mathilde også kan le sammen med lenora ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...