Gå til innhold

utleie av borettslags leil.


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man leie ut en borettslag leil, man hr arvet, istedenfor å selge den. Eller må jeg ha bebodd leil. før jeg kan leie det ut.

 

Jeg har bodd der noen år, da jeg var noe yngre.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror man kan leie ut, men må ha bodd der i minst ett år selv. vet ikke om det gjelder når det er lenge siden.

Skrevet

Blir endel skatt om du ikke har levd der selv. Jeg leide ut min da jeg hadde bodd der 2 år. Søkte boretslaget. Leide ut fra siste halvår til første halvår. Betalte da 0 skatt også da jeg solgte.

Er ett par år siden anbefaller deg å lese igjennom lover og regler nøye kan spøre endel tusen på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...