Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 kan man leie ut en borettslag leil, man hr arvet, istedenfor å selge den. Eller må jeg ha bebodd leil. før jeg kan leie det ut. Jeg har bodd der noen år, da jeg var noe yngre.
LisaColli Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 tror man kan leie ut, men må ha bodd der i minst ett år selv. vet ikke om det gjelder når det er lenge siden.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Blir endel skatt om du ikke har levd der selv. Jeg leide ut min da jeg hadde bodd der 2 år. Søkte boretslaget. Leide ut fra siste halvår til første halvår. Betalte da 0 skatt også da jeg solgte. Er ett par år siden anbefaller deg å lese igjennom lover og regler nøye kan spøre endel tusen på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå