Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står på jobben på betonggulv hele dagen..

Driver butikk.

kjenner det SÅ i beina.. er "krav til antrekk" der og må ha fine sko på , men vet ikke hvor lenge jeg orker det.. i dag er jeg hoven i beina og vondt foran på leggbeinet ( om det er det det heter) opp til kneet.. og får så lett kramper i legg og føtter.. hehe.. klager her jeg ligger med beina høyt..

flere med meg?

hvordan unngår man ende opp med så vonde bein ? :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber også i butikk der det er krav til at en skal stå hele dagen uansett om der er ingen kunder.

Det som har hjulpet litt for meg er å bruke støttestrømper pluss sko som har litt hæl. Helt flate sko eller joggesko tar livet av meg :)

Jeg hadde også besøk av en inspektør fra arbeidstilsynet helt tilfeldig igår og hun sa at jeg har rett til å få tillrettelagt arbeidet mitt. Noe som betyr at vist jeg blir veldig sliten av å stå hele dagen, må jeg ha muligheten for å sette meg ned uansett hva ''kravet tilsier''. Det burde jo også da gjelde hvilken type sko en bruker.

Mitt største problem er at det er krav til å ha på seg klær fra butikken, noe som ikke er like lekkert nå når magen begynner å bli ganske stor. Buksene har jeg gitt opp for lenge siden og topper/gensere slutter sånn ca midt på navelen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...