miobell Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Står på jobben på betonggulv hele dagen.. Driver butikk. kjenner det SÅ i beina.. er "krav til antrekk" der og må ha fine sko på , men vet ikke hvor lenge jeg orker det.. i dag er jeg hoven i beina og vondt foran på leggbeinet ( om det er det det heter) opp til kneet.. og får så lett kramper i legg og føtter.. hehe.. klager her jeg ligger med beina høyt.. flere med meg? hvordan unngår man ende opp med så vonde bein ? :-(
Mille og løva Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Jeg jobber også i butikk der det er krav til at en skal stå hele dagen uansett om der er ingen kunder. Det som har hjulpet litt for meg er å bruke støttestrømper pluss sko som har litt hæl. Helt flate sko eller joggesko tar livet av meg Jeg hadde også besøk av en inspektør fra arbeidstilsynet helt tilfeldig igår og hun sa at jeg har rett til å få tillrettelagt arbeidet mitt. Noe som betyr at vist jeg blir veldig sliten av å stå hele dagen, må jeg ha muligheten for å sette meg ned uansett hva ''kravet tilsier''. Det burde jo også da gjelde hvilken type sko en bruker. Mitt største problem er at det er krav til å ha på seg klær fra butikken, noe som ikke er like lekkert nå når magen begynner å bli ganske stor. Buksene har jeg gitt opp for lenge siden og topper/gensere slutter sånn ca midt på navelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå