Gå til innhold

Interrail

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Er det noen som drar på interrail lenger? Jeg har en klar formening om at det er på høy tid for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke forsøkt med interrailbillett, men togtur i Europa er klart å anbefale. Biltur også, i grunn. Og sykkeltur.

Skrevet

Jeg skal når ungene har flytta ut. Om det fortsatt finnes tog da,og de ikke går på bioetanol laget av mais og korn.

Skrevet

Eg har ei klar formeining om at toget bokstaveleg talt har gått for meg.

Skrevet

Jeg gjorde det for 10 år siden, teller det? Pådro meg for øvrig både nikotinforgiftning, en portugisisk absurdstalker og en kjæreste mindre underveis, det var jaggu tider.

Skrevet

Hehe, jeg har rundt femten interrailbillletter bak meg (eller rettere sagt i album og sånn...) men jeg lurte egt på om noen gjør det NÅ lenger, lizzom.

Jeg ser din liste og høyner med en filmregissør (bona fide), klamydia og avsky mot ethvert reisefølge - raile gjør man best alene.

Skrevet

Jeg høyner med absinthfylla, vill flukt fra skummel mobb i en mindre staselig bydel i Paris samt en vellykket livredning av et førti år gammelt tysk kvinnfolk som lekte med feil type folk i svært feil tjekkisk sidegate.

Dessuten, jeg ble jo alene etter hvert, jeg også. Og godt var det, jeg var jo uansett den eneste som faktisk greide å lese kart, finne steder å sove og dessuten husket å få med seg den jævla bagasjen overalt. (Kjæresten var jo En Følsom Poet, må vite. Jesus Maria.)

Skrevet

De følsomme blir alltid spist. Det er like greit.

Hm, ser deg og slenger inn nedbanking av Berlinmuren med medbrakt hammer og sex i åttemannskupe hvor jeg antakelig hadde en formening om at de andre var blinde, døve og lamme, og sist men ikke minst å dele kupe en natt med en Oriana Fallaci-lookalike som i tillegg til å være vakrere enn vakrest var verd å høre på.

Skrevet

Høyner med fjortisdramatisk break-up på hovedgata i Praha (komplett med skriking og knusing av tilfeldige ting), påfølgende regndans over Karlsbrua under særs mørkelilla tordenhimmel, og for å avslutte det hele: Grimme rykter om at jeg lå død og voldtatt i en polsk grøft, fremsatt med så stor entusiasme at de faktisk nådde min MOR.

Skrevet

Her kommer Kris Kristoffersen inn i hodet mitt og synger at every gambler knows that the secret to survival is knowing when to walk away... sånn for privatlivets fred og hygge, hehe. Men oj, rimelig heftig brudd, ja.

Skrevet

Jeg tror det trendy og politisk korrekte å gjøre i din alder, er togtur et mer eksotisk sted enn Europa. Transsibirske etterfulgt av vietnam nord-sør f.eks. Man skal vise at man har mer penger og mer guts, samtidig som man gjør det backpacker style.

Skrevet

Jeg har penger nok og guts nok til å ha ingenting å bevise, og ingen interesse av russere eller andre østover som er sterk nok til å la meg humpe tog i deres retning. Skulle jeg til Vietnam (som kunne skje) ville jeg flydd. Men jeg liker veldig veldig godt å toge i Europa, og interrail-utgaven av livet er lekkert - ingen har noe med noe og det går alltid et tog (unntatt i Trieste) og jeg kan sove stående.

Skrevet

Du trenger jo ikke å dra så langt.....

Toget går til meg:o)

Skrevet

JAAAA! Det høres bra ut.

Dessuten skal jeg sende deg pm...

Skrevet

Du får jo harryvarianten these days. Star Tour har chartertog til Italia.

Lurer på om de klapper når toget stopper på stasjonen.

Forresten tror jeg du er perfekt som reisefølge, Sug Lut. Vi kunne sittet i hver vår ende av kuppen, og nøyd oss med å gi hverandre penger når den ene ble robba.

Minnes med kvalme venninne som ble møkksure og ville hjem hver gang Giovanniene flørtet med alle andre enn dem.

Skrevet

Da sier vi det sånn. Ingen snakker sammen om vi ikke må, og ingen trenger avtale alt i minste detalj hele tida. Jeg hater koordinering av mer enn min egen vilje.

Skrevet

Vidunderlig. Og hvis noen får mensen før Amsterdam, er det bare å hive over et bind. Jeg skal ikke sutre.

Skrevet

Og du får ikke ha vondt i hodet hele Roma og mer enn antyde at det er umulig å ha vondt i hodet alene, så alle må være inne på hotellrom og ha sympativondt, ok?

Skrevet

Nope, og jeg skal ikke feilaktig kalle det migrene heller for å få enda mer sympati. Du og Giovanni kan sitte og kline på El Greco eller i trappa uten et sippende femtehjul som påstår at hun må bæres hjem.

Skrevet

Trur jeg er ferdig med Giovanni-klining på rail, men siden jeg ikke har testa så mye Giovanna så kanskje det skal være min oppgradering fra forrige runde. Og om jeg blir gretten fordi Giovanna ikke var greia kan du bare vinke fra scooteren til Giovanni og kjøre inn i nattens mysterier, jeg finner tilbake til hotellet sjæl.

Skrevet

Reeeeidaaar reeeeiseeer snaaaart, og baaare Grøøteeen tar han meeeed seeeg. Pååå inteeerraaaaaiiil, det skal bli gøøøøøy.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...