kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei;) samboer og jeg har tenkt til å begynne å prøve snart...jippi;) Men lurer på hvis det skulle skje noe etterhvert, når kan jeg forvente symptomer uten om uteblitt mens?? etter en dag?en uke?en mnd? Er så spent...
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. april 2008 Ingen som har noen råd???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå