tingeling87 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 det er noen her inne som sier at om man har masse sex så blir det dårlig kvalitet på sædcellene.. men er det ikke sånn at enten så han mannen bra kvalitet eller ikke, uavhengig av hvor mange utløsninger han får? mannen kan vel ikke plutselig få dårlig kvalitet på spermiene sine fordi han kommer mange ganger? sambo og jeg har hatt masse sex. gjerne flere ganger om dagen også, bare for å forsikre oss. det kan da ikke være "galt" det?
¤mamma¤ Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg innbiller meg at det rådet er for menn som kanskje har litt dårlig sædkvalitet i utgangspunktet.....Vi hadde sex hver dag, begge gangene. Ble gravid på 1pp begge gangene....
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Tror nok at kvaliteten er den samme, det er antallet som blir mindre. Kroppen trenger litt tid til å produsere nok sædseller til å" fylle opp en ny dose". I forbindelse med ivf- forsøk blir man anbefalt å la det gå 2-3 dager mellom hvert samleie for å få det optimale antallet svømmere. Det fikk ihvertfall jeg beskjed om da jeg holdt på med det for 7-8 år siden.
tingeling87 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2008 tusen takk for svar. da fortsetter vi som vi har gjort=) ble gravid med hoppe-av-i-svingen-metoden sist så da er det ikke noe galt med svømmerne hans i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå