lillemor og lillebror Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Skal søke om permisjon. Hva er det vanlig å skrive? Er helt elendig når det gjelder slike ting... Har hørt at man har krav opp til 1 års permisjon når man har hatt foreldrepermisjon. Noen som vet om dette stemmer?
Natteravnen* Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Trur du kan få et års ekstra permisjon uten lønn etterpå ja. Arbeidsgivar kan ikkje seie nei til det. Har sjølv ikkje hatt problem med det iallefall. kan vel berre skrive noke slik som at du søker med dette om et års ekstra permisjon for å vere heime med barn, el noke deromkring... Treng ikkje vere noke lang søknad dette.
lillemor og lillebror Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Skal ikke være hjemme med barn, men gå på skole. Har jeg fremdeles rett til å få permisjon? Må jeg skrive hvorfor jeg skal ha permisjon?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Du har vel rett på permisjon om du skal på skole også.. Vel og merke om du kan relatere til jobben din.. ..hvis jeg har forstått dette riktig da?....
lillemor og lillebror Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 Er ikke relatert til jobben. Kanskje jeg bare må si opp jobben heller.. Skal ikke tilbake dit, men er alikavel greit å ha en jobb sånn i tilfelle...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Jeg jobbet på en privat arbeidsplass, og der kunne vi hvertfall søke om permisjon for å gå på skole, så lenge det kunne relateres til jobben.. Men vet ikke om det er slik alle steder da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå