Vivil-08 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 De siste 3-4 dagene har jeg hatt noe liknende leamus i livmora...vet ikke hvordan jeg ellers skal forklare det...kommer og går, men har kjent det mest når jeg har vært på do eller lagt meg på ryggen om kvelden. Er akkurat som om livmora trekker seg sammen eller noe 4-5ganger fort, og så er det over. Kanskje jeg kan kalle det en slags krampe, men er ikke vondt. Har ikke merket dette før. Noen som skjønner hva jeg mener, og som har hatt det samme? IKM i dag.
gima Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 JAAAA- jeg skjønner hva du mener. Hadde det i dag. Var så trøtt etter jobb at jeg måtte legge meg ned for å hvile litt. Plutselig så får jeg den følelsen av leamus, krampe der nede. Ikke vondt men ubehagelig. Varte i noen min på meg- sånn av og på. Brukte ordet leamus til sambo. Måtte søke det opp her inne og fant innlegget ditt. Har jo ikke snøring på hva det betyr. Er du gravid? Håper inderlig det. Jeg venter på mens etter SA, men den har ikke kommet selv om gyn sa for nesten 3 uker siden at den var rett rundt hjørnet. Har ikke testet på en uke heller. Håpe, håpe....
Vivil-08 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 hm...ja rart dette her....ikke opplevd det før... Dessverre tror jeg ikke at jeg er gravid... Har ikke fått TR enda, men hadde noen småblødninger for en uke siden som jeg kanskje tror var TR som kom for tidlig....tror det var for mye blødninger til å være festeblødning, og fikk negativ test på IKM-dagen. Tester igjen om noen dager for å være sikker......når skal du teste igjen? Trist å høre at du har hatt en SA. Håper spiren sitter nå!!
gima Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Det er rart ja. Har ikke kjent noe mer.... Man er sikkert bare så hypersensitiv for alt som skjer i kroppen at man merker alt. Har kanskje hatt det før, men kan ikke si at jeg har lagt merke til noe... Vi får holde hverandre oppdatert angående testing da. Jeg skal ikke teste før jeg tar en test hos legen på onsdag. Jeg har bestemt meg for å ta skuffelsen da. Orker ikke å gå på en smell før den tid. Føler meg sååå gravid, men det er vel bare kroppen som kødder med meg etter SA. Det er 7 uker siden SA nå. Begynner å bli lei av å vente. Kan jo være en annen grunn til blødning da? Det er jo en del gravide som blør en del rundt IKM tider, men jeg har ikke peil. Lykke til.
Sonata08 Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Jeg hadde leamus i magen forrige gang jeg var gravid. Kan ikke huske å ha hatt det tidligere. En rar dirrende krampe som var helt smerteløs og over etter noen sekunder. Håper dere er gravide !!!!!!!!!!!!!!!!!
Vivil-08 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2008 ...tror jeg må ut å kjøpe en ny test bare for sikkerhets skyld....
gima Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Takk for oppmuntrende ord Sonata08 og lykke til Vivil! Skal krysse fingrene for deg. Jeg er pingle- tør ikke å teste. Har gått fra å være testoman til å bli helt antitestoman.... Gi beskjed hvordan det går Vivil. Jeg har ikke kjent mer enn den ene gangen i går....
Vegaspia Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Jeg hadde det også slik da jeg var gravid ifjor. Mistet desserre men det har jo ikke noe med dette å gjøre ) Venner sa at det er livmora so trekker seg sammen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå