Lille søtnos Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 En som tåler strandliv, er enkel å legge sammen og putte i bilen og som har god komfort/liggestilling. Noen tips vær så snill
Lille søtnos Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. april 2008 Noen som vet noe om maclaren?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 eg ha en quinny som jeg skal ha med meg til syden
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Kan virkelig anbefale maclaren quest! Den er fantastisk! Lett og trille, enkel og kjapp og legge sammen, veier kun 5 kg! Den har ganske god ligge stilling. Goingen min sover veldig godt i denne. Dette er min 3 paraplytrille, og den er sinnsykt mye bedre enn de andre jeg har hatt. ( basson paraply trille og titanium baby).
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Åå, dette lurer jeg også på! kan liksom ikke drasse simoen med til kreta=P Den mclaren quest... hva koster den? har du en link? Hvilke butikker i norge selger den? Masse spørsmål ja...hehe
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 http://www.biteringen.no/produkter/barnevognerutstyr/maclaren/maclaren-quest/ Denne butikken er i Bergen, men tror de sender varer rundt i landet. De har jo et ganske bra tilbud på den nå! Jeg kjøpte min i London, og betalte bare 1000kr. Det var normal pris der. Så de er nok høyt priset her i Norge! Men et godt tilbud denne måneden som sagt
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 TAKK=) Da blir det trille denne mnd! Passer bra siden vi bor i bergen... hehe
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Alt i orden! Må bare si at det er bedre å kjøpe en litt dyr, enn sånn som eg gjorde, en til 500 og en til 800, som var drit dårlige! Du kommer ikke til å angre! Stikk opp og prøvetrill den, garanterer deg at du aldri har trillet en mer behagelig reisetrille! Lykke til!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Hmm, ser det er 3 forskjellige triller, og alle er på tilbud. Men det står jo ikke så mye om de! Er det noe stor forskjell på de? Altså questen som alle skryter av er jo billigst.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå