Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 De klarer aldri å kle 4-åringen min etter vær, vind og temperatur. I to dager nå har det vært godt og varmt, og når vi har hentet han har han hatt på seg strømpebukse, bukse og overtrekksbukse + jakke og lue i tillegg. Han har vært våt av svette! Vi kan aldri sende med klær så de kan velge selv hva de tar på etter været. Og sier vi fra at han skal ha det og det på seg, ender det alltid opp med mer klær uansett. Er ellers veldig fornøyd med barnehagen, så jeg syns dette er litt vrient. Hva bør vi gjøre?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 si fra, og så si fra igjen og så si fra igjen. desverre. jeg hadde det også sånn med barnehagen tidligere. har ei tuppe som blir veldig fort varm og nå på tredje året er de blitt flinke til å tilpasse klærne etter henne. men er det vikarer inne så er det pån igjen. hvis du ikek gidder å si fra til avdelinga mer gå til styrer i barnehagen og hør hva du skal gjøre. de kan ofte hjelpe med å pushe de ansatte litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå