BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Noen med erfaring? Er det bare enda et salgstriks for å tyne oss gravide for penger? Eller er det fakta at den virker beroligende på bebis?
petit bisou Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Den ble jo laget av en lege i sin tid (70-tallet tror jeg) og har visstnok vært i bruk på barselavdelinger i England bl.a siden..(lyden fra en høygravid mage på chip/lydbånd..). Salgstrikset nå er at chipen er puttet inn i en bamse og de tar 500 kr for den..det er dyrt, men dersom det hjelper så er det ikke all verden?! Nevøen min på 2 mnd sover som en engel med sin fosterlydbamse i vogga...
leilu Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Her kjøpte pappaen en til førstejenta, og vi brukte den fra dag en. Kjempefin! Det funker. Husker at jeg hadde jenta inne på barnestua på sykehuset en av nettene etter fødsel, og bamsen var med der. De kunne fortelle at flere ble rolige av lyden til den (den reagerer jo på gråt, så den startet så fort noen andre gråt også;-)) Nå venter vi numer to, og DooDoo er klar for ny innsats.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå