Frk. frustrert med alle de små Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Er det de klassiske tegnene, eller? Tror aldri jeg ville oppdaget det om min mann var utro, for han har nemlig vært det, som så mange, og jeg kan ikke huske at han endret adferd nevneverdig....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Folk er forskjellige, derfor vil jeg tro at de har ulik adferd også om de puler rundt.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Nei, hvorfor skulle man trenge å endre adferd av den grunn.
overkill Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Fordi ein er nervøs/forelska/sprengkåt etc. Mange gode grunnar til å endre adferd. Om ein ikkje er kjenslemessig avstumpa då.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Man kan altså gå ut fra at ingen er sprengkåt til vanlig.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 23. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2008 Det er jo egentlig naturlig at man endrer adferd...Om man ikke er opptatt av utseende i utgangspunktet, blir man kanskje det om man har erotiske seanser med andre damer? På den annen side, om man er utro sånn dann og vann, skulle man vel ikke nødvendigvis endre adferd.....fortrenging er en fin ting.
Gjest ->>- Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Det høres jo ut som en troverdig årsak til å ligge rundt.
overkill Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Sprengkåtheit tilhøyrer ungdommen og nyforelska/nybetatte. I faste forhold er dei fleste eg kjenner hakket meir lunkne. I beste fall småkåte.
overkill Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 No krysser eg fingrane for at du omtalar sex som "erotiske seansar" som eit ironisk verkemiddel, og ikkje på ramme alvor. Vil tru det er mogleg å merke endring i adferd til menn med lumske hemmlegheitar, men det kjem jo sjølvsagt an på skodespelar ferdigheitane samt samvitet til den enkelte.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 23. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2008 Leste også at mange kvinner mente at "erotisk" dansing var en form for utroskap...
Gjest Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Vill vel tro at de (Som bryr seg da vel og merke) kanskje ville hatt dårlig samvitigeht, og kanskje endret adferd i forhold til det?
lille_Harepus Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 etter min erfaring pleier de å slepe på venstre fot, dette er et klart og tydelig tegn.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Et dårlig tegn er hvis han f,eks begynner å ha mobilen i trusa.....
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 23. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. april 2008 Hehe, det er et dårlig tegn på mange måter må en vel si:)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 Noen ligger det tjukt utenpå, andre eier ikke skamvett eller samvittighet og de kan ture fram i årtevis uten at man får den minste mistanke,... Stereotypen av utro mann kan feks plutselig får mere overtid, pluselig må han på seminar, mobiltelefonen som tidligere slang rundt er nå alltid trygt i lomma hans og han blir fort nesten hysterisk så for kona tar i den. Han kjøper plutselig blomster, og han kjøper seg nye klær og blir plutselig mere opptatt av at undertøyet er pent og kjøper seg gjerne en ny godlukt. Han vil enten bli mere krevende til sex, eller nærmest fraværende med mange unnskyldninger ( hodepine, dårlig i magen, føler seg litt syk osv osv) Ja..noen eksempler her...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 23. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 23. april 2008 Men man gjør vel ikke disse tingene om man er sånn fylleutro dann og vann?
Gjest Skrevet 24. april 2008 #18 Skrevet 24. april 2008 Utroskap i fylla er vel om mulig enda verre, i hvertfall hvis det gjentar seg mer enn en gang. Viser en total mangel på kontroll, triste greier.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #19 Skrevet 24. april 2008 Det pleier og skal vanligvis ligge tjukt utenpå med dårlig samvittighet etter slike hendelser også, hvis det ikke gjør det så er det noe fundamentalt galt i forholdet. Enten gir han faen, ellers så kjenner man ikke maken sin eller er blind for enhver følelsesmessig forandring hos ham... Høres jo uansett ut som et "topp" forhold....
M by M Skrevet 24. april 2008 #20 Skrevet 24. april 2008 Tja...Noe av det klassiske som står i de fleste ukeblader: *blir mer opptatt av utseende *trener mer *er mer ute med kompiser/jobber overtid/hjelper foreldre osv *passer godt på mobilen sin,går i et annet rom når den ringer, svarer fort på mld *blir enten veldig søt og god eller småaggresiv *prater ingenting eller lite om den delen av livet hvor elskerinnen befinnet seg. Er hun på jobben f.eks, snakker han lite om jobben * mindre lyst på sex eller mer lyst på sex Men tror nå det at om en mann eller kvinne ønsker å være utro, klarer man det uansett hva partneren gjør. Og over lang tid uten at partneren forstår noe som helst. Man tror vel gjerne at noe annet er galt før man i det hele tatt tenker tanken på utroskap. Tror jeg da.
BettyBoob Skrevet 24. april 2008 #21 Skrevet 24. april 2008 typen har plutselig begynt å oppbevare mobilen sin i jakka. før slang den rundt når han var her på besøk. her om dagen tok jeg et bad og når jeg kom ned hadde han tatt den frem. I helgene pleide den å ligge i stua, nå tar han den med inn på soverommet.... jeg har fryktelig liten sexlyst om dagen (sagt til ham at jeg rett og slett ikke orker å ta initiativ for tiden) og dermed - null sex...og plutselig begynt å skulle legge seg etter meg, noe som kanskje har skjedd 2 ganger før. har en dårlig magefølelse generelt for tiden jeg. kanskje jeg bare er paranoid for tiden, men man vet jo aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå