Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Spekulerer på om hun kan ha dette. Derfor har jeg bestilt time. Men fikk først 8. mai... Blir spennende å høre da...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg dro til legen min med det samme idag! Og fikk et sjokksvar...hæ? KISS, hva er det? Nei, dette får du ta med helsestasjonen. Så, jeg ble sendt hjem igjen uten noe svar eller noe som helst. Håper du får bedre hjelp!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Helsesøstra hadde aldri hørt om dette... :/ Litt rart syns jeg. Hun ba meg ta henne med til legen, og dersom han ikke kunne svare, så skulle jeg be om å bli henvist til barneavdelingen...
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 hvis lege/hs ikke har hørt om det så be dem hendvise deg til fysioterapeut. De har i allefall peiling på det!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 De som har best peiling på kiss/kidd er manuellterapeuter ev osteopat eller kiropraktor. Mange leger som ikke "tror" på kiss, ev kan du få diagnose torticollis. Det fikk vi på føden, etter at jeg påpekte der at noe var galt med nakken. Da blir man sendt til fysioterapi og få tøyeøvelser. Dette er helt feil for kiss-pasienter! Mini ble feilbehandlet i 5mnd for "torticollis", da bestilte jeg time hos manuellterapeut. Merket forskjell etter 1 behandling:) Hvis du bor i oslo kan jeg anbefale barneklinikken: www.barneklinikken.com Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå