Gå til innhold

Fekk ein tankevekkar ang. vaksine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Då vi var på 5 mnd kontroll med jenta vår prata eg litt med helsesøster, og eg sa at eg kvidde meg litt å stikke ho, men at det var vel bedre enn alternativet. Då fortalde hs om korleis ein del innvandrare reagerte på vaksineringa:

Dette var damer som hadde opplevd/sett desse sjukdommane som vi vaksinerer ungane våre mot, på nært hold. Og dei var så inderleg takknemlege for at dei fekk vaksinere ungane sine, og kunne ikkje forstå kvifor akkurat DEI skulle få vere så utruleg heldige å få beskytte ungane sine, og det heilt gratis.

...og der kom eg og "sutra" over at jenta mi skulle få eit stikk i låret. Må sei det var ein tankevekkar ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke sant!

Vi er utrolig heldige som bor i et land hvor vi nesten har klart å utrydde disse sykdommene, nettopp pga vaksinasjonsprogrammet. Det bør de som velger å ikke vaksinere tenke på, hadde vi alle valgt som dem ville disse sykdommene florert her også....

Skrevet

Jeg støtter denne! De som ikke vaksinerer flyter jo kun på at de fleste, heldigvis, vaksinerer. Tenk om alle skulle gjort som dem!

Skrevet

vi er utakknemlige.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...