Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på VIN!

Noen som vet hva jeg kan bælme innpå for å stille suget?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt lyst på vin omtrent annenhver dag i 4 mnd nå! Og takk for at du minnet meg på det igjen ;P

Begynner å bli GAL!! Også disse herlige varme kveldene som har vært nå. Digg å sitte å se på K og kameraten kose seg med en kald pils på verandaen etter Thea har lagt seg... *jeg vil og ha!!!!!!!!!!!!*

Kan jeg friste med en krokanrull bit eller fem?

Skrevet

Det er jo dårlig saft bare, smaker skvæl... *lei seg*

(men jeg har det da!)

Skrevet

VIN, jeg vil ha VIN!

Du får trøkke ut detta kreket du også, så tar vi oss en helaften!

Skrevet

Har lyst på sjampis jeg,, og sangria på balkongen :) eller BRIE på fransk brød med vin til *nam nam* dette er det eneste jeg har lyst på om dagen også, alt annet får meg til å ville kaste opp...

Bortsett fra bringebær da, det spiser jeg hver dag og klarer å holde det nede stort sett også :)

Skrevet

Du kan få et glass av meg tillab, eller vi kan jo dele en flaske.

Skrevet

Eller kanskje kanel:p Så får jeg ut ungen i stedet:p

Skrevet

Mmmm, jeg har masse sjampis liggende i vinskapet, er jo egentlig DEN jeg har lyst på da:p

Hehe...

Men jeg får drikke vin før både deg og stolt mamma *trøste seg selv med det*

Skrevet

Shall we?!

Når og hvor? Jeg stiller jeg ass!

(også satser vi på at *ale* har lagt seg så hun ikke ser at vi saboterer fødekonken sammen:)

Skrevet

Nå med en gang vel ;o)

ale har sovna alt......

Skrevet

Ja tror du ikke vi også har det eller? En svær helflaske med frexinet (vet ikke hvordan det skrivessom jeg bare har lyst til å helle nedpå på høykant hehe :) ja du er jo snart ferdig, jeg har faktisk et HALVT ÅR igjen hehe, og jeg klager allerede ;)

Skrevet

Menne menne, jeg skal opp kl 7 og ha glattkjøring, kanskje ta det i morgen?

(vil ha lappen serru!)

Skrevet

Jeg drakk alkohlofri rødvin når jeg var gravid, og jaggu kom jenta ut 26 timer etterpå :)

Skrevet

Freixnet?!

*grøsse*

Nei, du og jeg må ha en liten prat på tomannshånd, over noen flasker med SKIKKELIG drikke.

(nevnte er forøvrig musserende vin...)

Skrevet

JEg drakk musserende vin sist, og jaggu kom ikke ungen da...

Men den var slettes ikke alkofri;)

Skrevet

Så hva venter du på da?! Drikk å få ut den ungen. Det syns jeg jaggu er på tide. Drit i glattkjøring i morgen (hvordan går det med oppkjøring forresten) og dra heller å fød! :)

Skrevet

Huff.... gamlingane er her i morra og da får jeg ikke ha flaska i fred i tilfelle, men det er greit med i morra. Finnes da mer enn ei flaske her.

Pst.... tror ale har satt noe i halsen... ;o)

Skrevet

Asså, jeg veit jo ikke om det hjelper no, annet enn på lysta;)

Og glattkjøringa er viktig den!

(går bra, men det er TOMT for førerprøvetimer for i sommer, faen ta biltilsynet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...