Gå til innhold

Fiskelukt fra pikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså, min mann stinker råtten fisk fra pikken. Denne stanken er der like etter en dusj også. Det er ikke sånn at det lukter gjennom klærne, men hvis jeg runker ham så smitter stanken over på henda mine. (pjuk)

Og ja, han vasker under forhuden.

Hva kan dette være?

Kan jo nevne at denne herlishe stanken smitter over på dåsa mi etter sex ,men kun de gangene vi ikke har brukt kondom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sopp... Sopp lukter fisk.

Skrevet

Nei, sopp lukter ikke fisk.

Skrevet

ja sikkert sopp..bør ivertfall sjekke seg for kjønns sykdommer

Skrevet

Det som luktar sånn, er bakteriell vaginose. Men rart at du kjenner det berre når dokke har sex uten kondom, då det er vi kvinner som vanligvis har dette. Kanskje menn kan få det under forhuda? Det har eg aldri høyrt, men kan jo vere mulig:)

Sopp luktar ikkje slik.

Skrevet

Googlet litt..

fiskelukt

Det lukter sterkt "fiskelukt" av penisen min i perioder, hva kan det være? Har hatt samme pertner i tre år, og fiskelukten har vært der i ca et år. Ofte etter sex får jeg et hvitt tørt belleg utenpå penis, som jeg på en måte kan smuldre vekk. Har dette noen sammenheng?

Nicolai

Svar: Du kan ha Gardnerellainfeksjon, eller at du kan være litt dårlig med å trekke forhuden tilbake og gjøre huden ren med lunkent vann et par ganger daglig. Det kan du vel tenke litt over og teste ut? Infeksjonen hjelper legen deg med.

[14.12.07 19:39]

http://www.adressa.no/forbruker/sexogsamliv/article32264.ece?start=300

Skrevet

Det første jeg tenkte på var bakteriell vaginose,men jeg aner ikke om menn kan få det. (jeg har hatt det selv engang for 9 år siden, og dette her er ikke helt den samme lukta, da var det mer råtten fisk-kvalmende. dette er "bare" sur fiskelukt hvis dere skjønner.)

Sopp er det ikke, for dèt lukter ikke sur fisk. Kjønnsykdom tror jeg neppe han har. Men gardnerella kanskje?

er det noen som har "egne" erfaringer å komme med? som har hatt samme udelikate problem med partneren sin?

Skrevet

altså, jeg som er HI. :-)

Skrevet

Er veldig vanlig at jenter kan få slik fiskelukt fra underlivet. Skyldes noe som heter Gardernella, mener jeg å huske. Dette går bort med behandling, men da må dere til lege. Visste ikke at menn også kunne få det, men mulig han er blitt smittet av deg.

Skrevet

ja fysj, gardnerella lukter råtten fiskebutikk!!

Skrevet

jeg har hørt om menn som har d.

En venninne av meg holdt på å spy da hun fortalte meg om den råttne stanken en fyr hun hadde blitt med hjem hadde fra kuken sin.

Ikke for å lage noe stort bry, men kan han ha vært utro? Siden du ikke har dette?

Gardnerella kan oppstå av hyppig bytte av sexpartner....

MEN, d kan også smitte i basseng.

Skrevet

Garderella trenger ikke å smitte fra noe/noen, det er ubalanse i bakteriene, ikke en sykdom.

Altså bakterier som finnes naturlig, men bare alt for mange av dem.

Skrevet

Jepp - har hatt det jeg. Stress å bli kvitt kan jeg bare si.

Skrevet

Gardnerella er ikke en seksuelt overførbar sykdom, men kommer av for høyt antall Gardnerella-mikrober i forhold til hva som skal være der..

Skrevet

henger meg på her,det er skikkelig motbydelig..

føler jeg ikke får av meg lukta selv etter dusj hvis vi har hoppet i høyet noe som har resultert i at jeg ikke orker forde jeg blir kvalm...

tørr ikke ta dette opp med han forde han er så sårbar og vil ta dette hardt hvis jeg komenterer dette for han.

det lukter ikke når han akkurat har dusjet men kommer like etter,og gi han noe blow job nå kommer ikke på noe tale noe han har merket selv da jeg bare bdrekker meg. syntes så synd på han..

vi har hvert sammens i 4år og han er veldig imot utroskap så tror ikke han er det,men han er redd for og gå til legen og brette seg frem,men han må jo virkelig gjøre det for min og sin egen skyld

Skrevet

Jeg og henger meg på!

Dette er tydeligvis et stort problem for mange. Jeg hadde ikke hatt sex på en stund, men merket det av han. Og når vi har hatt sex lukter det hos meg også.

Vi gikk på en kur begge to for et år siden, men dette vender tilbake.

Jeg har tatt dette opp med gynokologen min, hun mener det ikke er så farlig. Men det dreper jo min sex lyst, for å si det sånn.

EKKELT!

Skrevet

Og dette er gardnerella. Og det kan smitte.

Anomnym 1302

Skrevet

Takk for svar allesammen! Da vet jeg om en som skal ta seg en tur til legen, hehe...

stakkar!!

HI

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Ja der har vi et uopplyst nek igjen. JA, gardnerella kan KOMME AV HYPPIG PARTNERBYTTE fordi balansen i underlivet blir forstyrret. Ikke fordi mannen til HI puler rundt på alt og alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...