Rosica83 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Ser det er veldig mange som tyr til privat ul tidlig i svangerskapet. Vurderer sterkt å gjøre det samme, vil så gjerne ha en bekreftelse på at alt står bra til med den lille spiren min! Synes jeg har mistenksomt lite graviditetssymtomer sammenlignet med mange andre! Har hatt mensmurringer stort sett daglig siden 6 dpo, og har nå kommet til 6+1. Regner med dette er heeelt normalt, men jeg FØLER meg ikke noe særlig gravid... Luksusproblem...? ;-p Uansett, er det noen her som har erfaring med privat ul i Trondheim? Hvor tidlig var dere på ul? Er som sagt 6+1, og lurer på hvor lenge jeg skal vente... Er det lang ventetid? Hva er prisen hos de ulike sentrene?
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Heia Jeg er 6+2 å venter på tidlig UL på ST olav.. Ser ut som det tar sin tid så vurderer også å ornde priv UL. Jeg har hørt at man kommer inn veldig fort å at det kostet 1200,- men skal ikke si det for sikkert Husker ikke hva det het der Venter på at venninna mi skal ringe opp igjen
Rosica83 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Ja, har hørt det kan koste opp til 1200 kr, men syns det er litt i det dyreste laget... Mener at det skal være noen som er billigere, men kommer ikke på hvem...
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Skal si fra når jeg hører noe jeg
TinaBakken Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Hei! Jeg ringte forrige uke til Medicus (Leuthenhaven), for jeg var nysgjerrig på hvordan det gikk med magen :-) Var der og fikk tatt UL i går, kostet 750,-. Og da fikk jeg 6 bilder av nurket :-). Altså for min del var ventetiden 5 dager...er vel kjapt det? Jeg for min del er ca 14 uker på vei. Jeg har også bestilt 3D-UL, men det blir ikke før i juli. Den koster 1350,-. (sorry at dette ble rotete...er trøtt og sliten). Mvh Tina
Rosica83 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 750 kr er jo ingen pris! Tror jeg skal ringe dit og prøve å få meg time i slutten av neste uke... Har bestemt meg for å ikke fortelle familien det før etter 8 uker, og hadde vært greit å vise frem bildet av den fremtidige arvingen...;-p
AO3 Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Jeg var på Medicus da jeg var 8+6. Var veldig fornøyd. 750kr. Samboeren min, som jobber som sykehuslege, mumlet noe surt om leger i privatpraksis som tjener 750kr per kvarter *hehe* (selvsagt ETTER at vi hadde gått derfra!) - men jeg har vært med på å drive en bedrift, så jeg vet hvor lite penger man egentlig sitter igjen med av det man tar inn pga alle utgiftene. Så jeg synes ikke det er noe å si på 750kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå