Gå til innhold

hva/hvor skal dere i sommerferien da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal jeg først en uke til Tyrkia med eldstegutten på 4 og tanta mi i slutten av mai. Så skal sambo og jeg til Tyrkia (igjen) i midten av juni. Så reiser vi på camping i sandefjord i to uker, hele gjengen. Så blir det en liten Tyrkiatur til på meg og eldstemann i august igjen. (elsker tyrkia og sol og varme he he)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dubrovnik!!!! Åååååå som jeg gleder meg! Elsker den byen!!!

Skrevet

Skal til Tyrkia i slutten av mai, føde midt på sommeren og lurer på en tur i dyreparken i slutten av august:) Vi får se hvordan det går med nye familiemedlemmet først;)

Skrevet

Blir hytta og Hamarøy i pr bare. Skal bruke penger på ny sofa, bokhylle, bord , lenestol mm... Pusse opp stua...

Skrevet

To uker i Danmark blir det på oss, og det er visst det hele:(

Skrevet

En uke i Danmark, en uke på Sørlandet.

Og et bryllup på sørlandet og et i finland.

Har ikke så mange uker i år, ikke jeg i alle fall.

Skrevet

vi skal til Rhodos på sunwing reosort på Kalithea i 2 uker, reiser i slutten av juni, så skal vi nok bare være hjemme siden vi skal flytte i slutten av juli, blir vel pakking på oss å tur på stranden om det er fint vær:D

Skrevet

Vi skal 2 uker til USA:) glæd mæ!

Skrevet

Skal til Alcudia i august, og kaaanskje en tur til Amsterdam eller London i juni.

Skrevet

Skal to uker til Side i Tyrkia, vet ikke hva vi skal gjøre resten av tiden vi har ferie. Reiser nok bort, vet bare ikke hvor enda. :o)

Skrevet

Her blir det garantert Side i Tyrkia, men har ikke bestillt ennå. Skal ta hoppe på tur. Så pakker kofferten og kan reise på 1-2 dagers varsel.

Hvilket hotel skal dere bo på når dere skal til Side da JoSo???

Skrevet

først blir det tur til amsterdam med kjæresten, så 1 uke i danmark med hele familien min og kjærsten, så blir det 1 uke i tyrkia i August med kjæresten og lille... også satser jeg på at det blir en tur til iløpet av sommeren.

glæær meg. mange tyrkia-fan her ser jeg. :D

Skrevet

2 uker på Mallorca i mai.

Noen dager i Kristiansand i juli.

Skrevet

Vi skal på campingferie til Byske i 14 dager=)

Skrevet

14 dager på Alcudia i august.Ellers tar vi ting som det kommer.Telturer osv..

Skrevet

Mamma og pappa har ein buss som dei har innreda til (forvokst) campingbil. Eg og mannen + ungane blir med dei med båten til Danmark, og ein liten runde i nord-Europa før vi tar fly heim frå Praha, og lar "dei gamle" reise vidare i fred ;o)

Bortsett frå det har vi nytt hus, så her må det malast, og forhåpentlegvis er feriepengane snille nok til at vi får begynt på hagen.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Vi skal kjøpe båt og kose oss på bøljan blå:)

Skrevet

Tror bare vi holder oss i Nord Karolina. Men vi skal definitvt bort en tur.Til havet, (går det an å si det??) og til dyreparken. Blir sikkert sånne helgeturer, med en tredagerstur innimellom der engang.

Har veldig lyst til å reise en tur til Florida, men vi får se.

Krysser fingre og tær for at vi får besøk fra Norge =O)

Skrevet

Byske har jeg vært mange ganger.

På bibelcamping =o)

Skrevet

Jeg har termin 2. juni, så her i gården har vi ikke lagt så mye planer for denne sommeren. Kanskje vi tar noen småturer. Har planlangt en lengre sydentur til høsten.

Skrevet

Tror vi skal en tur nordover til Bodø for å besøke familie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...