Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Grrr, hadde jeg bare visst det før. Vet jo at bestemor kjøpte ny vaskemaskin i fjor, og at den hun hadde ikke var så gammel. Den hun hadde ble ødelagt, noe elektronikkgreier, og de tok kontakt med Elkjøp som sendte en reperatør, som bare sa at nei, garantien er gått ut, så dere kan likegodt bare kjøpe ny. For å få vite dette måtte de ut med 500 kroner. Jo, og selvfølgelig ny vaskemaskin. I dag har jeg hatt reperatør på besøk for å fikse min maskin, som garantien er utløpt på. Jeg har selv ringt en reperatør som IKKE er tilknyttet Elkjøp, og ALT var gratis. Det var en feil på elektronikken, og alt jeg trengte var å fremvise kvitteringen på maskinen. Det stakkars bestemor ikke visste var jo at reklamasjonsretten er på 5 år og dekker alt unntatt slitasje og brukerfeil! Jeg blir skikkelig sint jeg, av at man rundlurer gamle, snille minstepensjonister på den måten! *forbanna*
overkill Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Skriv eit brev og be om kompensasjon. Tru med å klage saka inn for forbrukarrådet.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Men det er over et år siden da, og bestemor veit jo ikke engang at hun er blitt lurt stakkars:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå