Gemini77 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Vi greier ikke å finne navn til jenta våres på snart 2 uker. Mannen er veldig glad i Mia og Maya. Hva syns dere? Hvilket av de to er finest? Syns Maya er veldig søtt jeg da...
Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Mia:D Det heter bestevenninnen min også, så kan være noe der. Nydelig er det no uansett;) Maya er veldig... østlansk synes jeg! =)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Mia er nydelig. Maya forbinder jeg med Maya-kulturen, Maya-tall osv. Liker det ikke.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Maya,men mia er også fint, men uaktuelt for pga ei fæl dame som heter det:)
Loglady Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Mia. Eller enda bedre: Mie. Maya får jeg av en eller annen grunn negative vibber av.
*Minnie Mus* Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Liker ikke Maja. Men Mia er fint synes jeg.
Gemini77 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. april 2008 Takker så meget.. Har dere noen andre forslag også? Jeg vil egentlig ha litt uvanlig navn jeg da, og som ikke er på navnetoppen. I tillegg skal det være mulig å bruke utenlands..
*Minnie Mus* Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Kira er nydelig synes jeg:-) Så slipper du å ha hundre andre som heter det samme:-)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 Jeg liker veldig godt Fie, men fikk aldri mannen min med på den.
Gemini77 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 23. april 2008 Spørs om jeg får mannen min med på det jeg heller. Han er så lei av at jeg "setter bokstaver tilfeldig sammen og kaller det et navn" som han så fint sier.. :-)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 He he, alle disse er jo ordentlige navn, da! Mannfolk!
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 23. april 2008 #17 Skrevet 23. april 2008 Amelia...det er det ikke så mange som heter....) vi har fått veldig mye skryt for navne valget....)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #18 Skrevet 23. april 2008 Mie? hihihi, det heter min. men av dem dere sto mellom synes jeg nok mia er finest...
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. april 2008 #19 Skrevet 23. april 2008 Maya.. Sophie og Sophia er også fine navn synes jeg, samme med Sara og Sarah.
Monajenten Skrevet 23. april 2008 #20 Skrevet 23. april 2008 Hvis jeg noengang får en jente til, skal hun hete Maya Nathalie, så du skjønner sikkert hva jeg ville valgt;-)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 23. april 2008 #21 Skrevet 23. april 2008 Mia=) Jenta vår skal hete Mia Sofie=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå