Ikkelektuell Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 ...å farge klær som man har fått i gave, når original farge ikke passer ungen og giveren ikke har vært framsynt nok til å sørge for at klærne kan byttes. Unnskyldning trenger du ikke, men hvis du absolutt skal være fintfølende og sånn, så kan du vel si at ungen søla mat med tomatsaus i, for det er nemlig et helvete å få bort, jeg snakker av dyrekjøpt erfaring. Og du vil jo ikke kaste de nydelige klærne dere har fått!? Så sånn er det.
Jodasåneidaså Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Du altså, din nøttesak! Eh, tomatgrøt..? Han spiser liksom ikke så veldig mye for tida, serru, men noen ganger får jeg jo lurt inn et par skjeer mellom blåse- og latterkulene hans. Giver er for øvrig veldig veldig snill, og har dessverre veldig veldig dårlig smak. I farger. (Og i mønstre, for så vidt, da jeg pådro meg et leopardmønstret pelsteppe til jul.)
Ikkelektuell Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Opps, glemte det. Vel, si at det gikk hardt for seg da du skulle innta..tomatsuppa di, ellernoesånt. (host) Snille givere med dårlig smak er en av verdens største kilder til dårlig gave-samvittighet... Nøttesak, det hørtes litt ut som en slags konfekt.
Jodasåneidaså Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Jeg tenkte mer sånn "det skjedde noe Murphy da jeg vasket dem for første gang". (Dette Murphy skjedde jo faktisk helt på ordentlig med alle de nye, fancy håndklærne mine, tross alt.) Og ja, selvfølgelig, vesle konfektbiten min.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 eller så kan du jo skylde på sviskesaft Bare si han var litt hard i magen, og du sølte mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå