Gå til innhold

Har termin i dag jeg:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg opplever et hav av forskjellige følelser bruse gjennom kroppen! Alt fra forventning, glede og skrekkblandet fryd over det som skal skje, til utålmodighet og irritasjon over at det drøyer ... Er så stor og tung i kroppen (18 kg i pluss), sliter med bekkenet - vil sååå gjerne få ut barnet NÅ sånn att jeg kan bevege meg normalt igjen..... Savner kroppen min jeg :-)

Flere med termin i dag? Hvordan ståår det til med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått satt termin til 26, men jordmor sa etter andre UL at hun trodde jeg egentlig var to dager lengre, "men vi bare siter 26 vi"!? SÅ da kan jeg si at jeg egentlig har termin i dag!! Og føler meg mer enn klar. Hadde menstermin 13, og i går hadde jeg masse rier...

Jeg er veldig lei og veeeldig klar for å få henne ut. Gleder meg mest da:D

Kanskje i dag!?:D

Skrevet

Jeg har også termin i dag! Og som dere andre, er jeg rimelig klar for at det skal skje noe. Har hatt vonde kynnere (delvis regelmessige) i en måned nå, I natt var det såpass at jeg (igjen) trodde det var begynnelsen til noe. Men neida. Nå har jeg mye mensmurringer, og i dag morges kom det bittelitt friskt blod på papiret et par ganger. Håper det kanskje er tegn på noe.

Jeg har lyst til å treffe lillegutt nå! (mens han ennå er ganske liten, har fått beskjed om at det er en stor gutt, så jeg har ikke lyst til å gå lenge over ternin. Jeg har intet behov for å komme i VG: "Fødte 7 kgs gutt")

Skrevet

Jeg har også termin idag:) Har blitt "strippa" to ganger denne uka, Går med 2cm åpning og nå har jeg vaska huset,og enda ingen tegn på fødsel. Er veldig lei nå. Kroppen er tung og ale er et tiltak. Gleder meg til å kunne bevege meg igjen, og trille lange turer:) Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...