Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei. Syntes dette innlegget passer best her på sexdebatten: Hadde besøk av ei venninde i dag, hun har ei jente på 8 mnd og jeg har ei jente på 5 mnd, så vi er ganske mye sammen. Men i dag blei jeg mildt sagt sjokka over henne, hun sa hun hadde litt lyst å sjekke ut klitoris til jenta, sjekke om den funka liksom.. (?!?!?!)
løvsteika Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Hvis dette er en spøk, så syns jeg du har en syk syk SYK form for humor. Hvis ikke, bør du si dette til barnevernet istedetfor her. Bør = en PLIKT
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Nei, det her er ikke en spøk dessverre! Når sant skal sies, så har jeg vurdert barnetvernet ja, men hun mente det kanskje ikke, jeg veit ikke..
løvsteika Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Men ,ikke sant, som jeg sa - for å slå en sånn spøk, så er man uansett ikke helt frisk..!
Innihampen Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 æææææsssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjj, så faens ekkelt å i det hele tatt tenke noe sånt!!
malingus Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Syke syke jævel!!!! Konfronter henne med det, og si at du vurderer å ringe barnevernet, for sånt er helt uakseptabelt!!! Fysj, nå ble jeg sint og kvalm... Har altfor god kjennskap til incest, og dette gav en ekkel smak i munnen!
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Jeg hadde ikke ringt barnevernet, men tatt det opp med henne at det ikke er normalt/naturlig å gjøre det. Og at det heller ikke er normalt å si slik og snakke om slik i det hele tatt. Nevn for henne at det er incest viss hun gjør det og veldig straffbart. Men hører du noe mer om dette bør du ringe dem. Det er veldig alvorlig viss hun gjør det, det er jo overgrep på et lite barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå