Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gidder dere nevne noe suuperhit'er fra o'ærede fjortistid? tenker i retning 4 non blondes, disse hit'ene vi digget over alt???

 

skal brenne cd til fotballfest med gamle lagvenninner:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.vg.no/lista

 

Der kan du se lista for årstall måned og uke =)

Skrevet

Haddaway - What is Love

Vanilla Ice - Ice ice baby

Mr Big - To be with you...

 

Var hvertfal de jeg kom på JEG hørte på den tiden jeg digga 4 non blondes.. Hehe.. Hvis det var den ene hiten de hadde du mente da?

Skrevet

Ace of bace, Haddaway, To unlimited, Bryan Adams, Roxette, også en sang vi elsket, husker ikke hva den het men en sånn typisk tekno-dance, "call him Mr.right,call him Mr.Wring call him Mr Wayne, Mr Wayne, I know what i want and i want now, I want you 'cause I'm Mr wayne.

Gun'n'roses, Whitney Houston, Mariah Carey.

Skrevet

Min fjortistid...

Wham

George Michael

depeche mode

Aha

billy Ocean.. hehe..

Bryan Adams

Chicago

Annie Lennox/ Eurythmix

 

Skrevet

Glenn Medeiros - Nothings gonna change my love for you...

 

Skrevet

Culture Beat med Mr. Vain ;)

Skrevet

Bailando

Mr Vain

What is love

 

Skrevet

Duran Duran

Bananarama

Lihmal

Culture Club (med Boy George i spissen)

Queen

Skrevet

Dr. Alban

Snow (Informer)

Ace of base

Haddaway

Mc Hammer

Masse puddelrock; europe, alice cooper, Kiss, Twister Sister, Wasp, Metallica etc etc.

Skrevet

He-he, stemmer det! Trodde det var Mr- Wayne jeg da, men så var jeg 15 sist gang jeg hørte den låta.-0!

East 17 husker jeg også godt;)

Skrevet

Tror jeg ler meg ihjel altså, Informer tok jeg opp fra 10 i skuddet, den var så utrolig dårlig egentlig;-0.

Også den Bad boys sangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...