Gå til innhold

Dagen ble absolutt ikke som planlagt!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Skulle en del æren i dag. O skulle først til legen, deretter skulle vi plante på graven til svigermor og svigerfar. Da vi var ferdig med det klaget O på hodepine og kvalme. Kjørte nå videre, men da vi parkerte utenfor Reflex åpnet han bare døren og tømte magen. Han ble helt grå i ansiktet og ville bare ligge i bilen...Jeg gikk og tittet litt, da jeg kom tilbake hadde han lagt seg utenfor bilen i nærmest fosterstilling og var minst like dårlig. Så det litt ann, men ringte pappa (som jobber på AMK i Oslo) og han ba meg ringe 113, noe jeg gjorde. Fikk beskjed om å komme ned til legevakten, etter litt undersøkelser der bestemte de at han skulle legges inn.

 

Så kjørte jeg opp til sykehuset med han, der fortsatte de diverse med diverse prøver. Alt var heldigvis fint. Han sov litt og ble litt bedre, men de ville ha han overnatten. Kjørte hjem og hentet ting til han og tilbake til sykhuset. Da så han mye bedre ut og hadde fått matlyst tilbake. Det var godt å se!!!!

 

Heldigvis har jeg en søster som hentet Magnus i barnehage og synes det var helt topp om han overnattet!

 

Og jammen tok jeg lappen på rett tid!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nå godt at dere ikke planlegger slikt! Så supert at du hadde lappen.

 

Godt det ikke var noe alvorlig. Du må ønske han god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så guffent, da! Men bra O er bedre og bra du har fått lappen!

 

Du får hilse og si god bedring fra alle oss på klubben, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er skrevet ut nå. De tok MR av hodet, så er veldig spent på resultatet av den!

 

Han er litt svimmel og kvalm fremdeles, men laaaangt fra som i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skummelt. Godt han er bedre. Får håpe han blir helt bra igjen fort.

Virket som du taklet det helt flott, jeg er imponert. Jeg hadde sikker blitt livredd og ikke ant hva jeg skulle gjort. Godt du hold hodet kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...