Mamma til tre gutter Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 eg tok en test på torsdag, den var negativ skulle ha mensen på mandag men den har enda ikke komt... men eg føler meg oppblåst i magen. luft i magen,( mensen smerter) trur eg kommer til å få mensen og sånn var det forgje gang eg blei gravid.. er det noen av dere som hadde det sånn da dere blei gravid! ( gravid med mensen symptomer) sorry for at dette blei litt rotete..
Mamma til tre gutter Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 er det ingen som kan hjelpe meg
*Minnie Mus* Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 joda jeg hadde litt menssmerter når jeg ble gravid jeg. Men det kan jo være at du får mensen da:-) Ta en test til da vel:-)
titti1983 Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Jeg hadde veldig menssmerter i mange uker. Jeg hadde rotet litt med p-piller, så regnet med at mensen bare var litt i ulage. Skjønte ikke at jeg var gravid før jeg var 7 uker på vei :-s Pratet med legen om det, han sa at det var sener osv som strekker seg fordi livmoren vokser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå