Gå til innhold

Bilstol (igjen) fra 9 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bestemt meg for å kjøpe Graco Comfort, etter masse om og men. Men da jeg kom på Babyshop, sa de at de ikke anbefalte den, da den visstnok kom dårlig ut av en test (vanlige tester er i 50 km/t mens denne var i 57 km/t, og da holdt den ikke mål). De anbefalte Be-safe stolen fra 9 kg i stedet.

Og på Barnas Hus anbefalte de Britax, fordi den var overlegen i tester, visstnok. Begge butikkene selger de samme stolene, men anbafaler altså forskjellig. Så hva gjør jeg? :S Må bestemme meg til i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte graco comfort for 3 mnd siden og da fikk vi beskjed om at det akkurat hadde vært noen tester. Den vant på den ene testen, og den andre testen vant en av be-safe stolene men at det var de som hadde betalt for den testen... Butikken solgte begge typer stoler så det har ikke noe med det å gjøre.

Vi sto mellom comfort og en av be-safe stolene. Syntes at hodet er bedre beskyttet og mini sitter mer behagelig i comforten og er greit å kan stille setet i mer liggende eller sittende stilling...

Skrevet

tips: Tilbud på Maxi Cosi på www.babycare.no - 1499

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...