Piken på landet Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Helsesøster kommer her på hjemmebesøk i morgen. Er det vanlig å servere noe eller...?
Pysa Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg gjorde ikke det. men ho var ikke så lenge heller.
Turtelduen Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg gjorde ikke det... Følte veldig på det i ettertid, men håper jo ikke dem forventer noe siden en er nybakt mor... Jeg har i ettertid droppet disse hjemmebesøkene, litt av grunnen er at jeg føler at jeg må stille opp med noe... Derfor drar jeg heller ut dit selv...
cherry coke Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Hadde kaffe og wienerbrød. Hun ble sittende leeenge=)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Slett ikke nødvendig å servere noe som helst, men "vår" helsesøster satte pris på en kopp kaffe og tørre kjeks, hun. Husk at helsesøster absolutt ikke kommer til deg for å få kaffe eller snoke i krokene dine, hun kommer for å hilse på deg og barnet, og for å hjelpe deg dersom det er noe du trenger hjelp til. Har du noe du lurer på i forhold til barnet eller stell av barnet, mating, soving el. l, så bare spør helsesøster! Det er det hun er der for! Nå skal det i sannhetens navn sies at langt fra alle helsesøstre er like "oppegående", da, men det er verdt et forsøk. Vi er forøvrig veldig heldig med helsesøster, hun er ei real, kunnskapsrik og på alle måter oppegående dame. Lykke til!
AE❤️ Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Jeg dro på Hs noen dager etter at vi kom hjem for og veie,så fikk aldri noe hjemmebesøk. Men av de som har hatt det som jeg kjenner har de tilbudt kaffe/the, evt kjeks eller muffins! Jeg hadde tilbudt kaffe,the eller mineralvann var jeg deg,men tror jeg hadde droppet "baksten".
~Maja Mor~ Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Jeg gjorde ikke det og følte heller ikke på det etterpå. Babyen var en uke gammel og jeg var godt fornøyd med at huset var rent og ryddig!
Piken på landet Skrevet 23. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2008 Takk for raske svar. Da blir det kaffe og kjeks :-)
Blue Lady Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Helsesøstra vår fikk kaffe og kake. Mannen hadde så lyst til å bake så da fikk han bake kake til henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå