verdensbestegutt Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Har kjøpt med sort kjole med hvite blomster, sort helklet sjal. hvite sko og væske... man kan vel gå med dette i bryllup? Det var vel før i tiden man ikke skulle gå med sort i bryllup?
Turtelduen Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Er det ikke sort, hvit eller rødt en ikke skal gå med i bryllup da? Jeg bryr meg mindre, høres ut som en fin kjole det! Jeg hørte bare det med fargene for par uker siden, har aldri tenkt på hva jeg har hatt på meg i bryllup uten at det er fint...
cherry coke Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Ja, det synes jeg er helt greit. Har sett mange med sort i bryllup.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Jeg har gått med svart kjole i bryllup, jeg, og jeg kom greit fra det. :-) Kjolen var helsvart, men hadde en ganske fargerik "topp" over, da. Var til og med toastmaster i bryllupet!
Mamman til Mari Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Jeg synes det er greit jeg, men det bør være innslag av noen andre farger enn helt svart - og det har jo du
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 er den sort med hvitt i synes jeg du fint kan gå med den, og når du i tillegg har hvitt tilbehør er det jo ikke helt sort lenger... Men om det hadde vært en hel sort kjole med mørk/sort veske og sko hadde jeg nok reagert på det =)) For det er slik som hun over her sier, sort, rødt og hvitt skal man unngå i bryllup. Det er nok gamle regler, men jeg bruker de i dag også jeg da=))
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 ja det kan du!! det er en eld-gammel regel som sier at man skal holde seg unna sort og rødt. Sort er sorg og rødt er vel en statement om at man har hatt et forhold til brudgommen. hehehehe! Det er jo bare tull. Forørig var jeg i bryllup i helgen og hadde sort kjole, med noen røde detaljer og knallrøde sko! hehehe! Fikk sååå mange komplimenter fra alle gjestene og til og med bruden! er du usikker og det er en venninne så spør da vel, om hun synes det er ok.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 ikke sort, hvitt, rødt. men den er jo ikke hel-sort, så det går nok fint! ikke alle som er like "strenge" ang farger som før du blir så fin atte!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå