Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Jeg holder på å skrive litt på en søknad og har fått beskjed om å beskrive engelsk kunnskapene mine på engelsk. Jeg er vel helt gjennomsnittelig, litt usikker når jeg prater det, men forstår stort sett alt som blir sagt. Dette er det jeg har skrevet hittil. Høres det helt fjernt ut? Er så usikker på gramatikken ol. er maange år siden jeg satt på skolebenken.. "I believe my English is pretty good. I may not be the best speaker, but I understand almost everything that is being said, and I have always liked English in school. I think my speaking skills mainly come from shyness’, and it usually improves when I get to speak it over a period."
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Hvis du får andre til å rette dette for deg, vil det jo ikke vise dine engelskkunnskaper!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Neida, jeg trenger ikke noen til å rette for meg. Men hadde vært greit med en pekepinn på hvordan det ser ut (-;
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Veldig bra skrevet, men ville endret litt på den siste setningen... "if I get to speak it over a period of time..." klinger nok litt bedre enn den første varianten...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Tuusen takk... Ser det selv nå at det er rett ((-:
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Det heter over a period of time.. Du må forandre litt på setningen: I have always liked English in school.. Du må få frem at "English" er et fag, og ikke bare et språk, ellers kan det virke som om du mener at du liker at de snakker engelsk på skolen..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Your speakingskills come from shyness???? Your lack of speqakingskills...
Norwegian by injection Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Dette blir mere 'korrekt'.... My general knowledge of the English language is good. This includes reading, writing, comprehension and speaking. I enjoyed studying English in school. I feel my verbal English skills improve when spoken over longer periods of time. Tror ikke jeg ville sendt inn det du skrev....synes det var litt kloonete! Haaper dette hjelper deg :-)
Gjest ->>- Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Engelsken er grei nok, men du må ikke finne på å skrive i en jobbsøknad (?) at noe som helst reduseres på grunn av shyness, ass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå