Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 når gullet snart fyller 3.....? Er det strengt forbudt å være her lenger da? Skjer det noe på "Barnet mitt", da tro?
Mille** Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jepp, da blir vi kastet på hue og ræva ut herfra, hehe.... Jeg blir så lenge jeg har lyst, uansett om minsten passerer 3 år. )
~Maja Mor~ Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Hehe, du blir nok ikke kastet ut. Inne på Barnet mitt er det så lite action at de henger igjen her de som har barn over 3..... Bare bli du :-)
Mille** Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Oh shit......hadde ikke tenkt å få flere barn! Hva gjør jeg når gubben har kappet strengen da, må jo finne meg en ny mann jeg da!? *sukk* Jaja....
Pysa Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 på aleneforeldreforumet har vi en viss aksept for folk som har barn over tre år i påvente av at de får barn med en ny mann. kom til oss!
*ale* Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Ja da må du finne deg en elsker.... En fiiiiiiiiiiiiiiiiin en.. hehehe
Gjest Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Er nok ikke spes aktuelt å lage ny baby, ale.... Hadde ikke vært meg i mot med en til, men det går nok ikke... Ikke alle medisiner som er forenlig med det å lage barn, vet du. :-( Hmmmm, skal jeg begynne å henge på aleneforeldreforumet, mener du, Pysa? Blir vel fort litt feil for meg, det, siden jeg har en høyst tilstedeværende mann som er en utmerket pappa for barnet vårt. Men takk for omtanken! :-D Tror jeg tar sjansen på å bli her litt til.....
Mille** Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Ja, han må være fiiiiiin, ellers gidder jeg ikke. ;o)
Monajenten Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Haha det gjorde jeg;-) Lillebror ble født da storesøster var 3 år og 1 mnd;-) Og det var selvfølgelig planlagt i DiB-ånd..............................;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå