Gothminister Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hva kan jeg gjør efor å hjelpe han? Øvelser? Fysio,er det bare å ringe dit,og hvor mye koster det?
~Maja Mor~ Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Dette blir jo vanligvis plukket opp av helsesøster. Men ta kontakt med henne hvis du ønsker hjelp.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Kommer sikkert ann på hva han er treg med det da, åssen øvelser du bør gjøre. Men jeg mener at fysio er gratis når man får det igjennom hs!!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Kontakt helsesøster og få henvisning til fysio. Da koster det ingen ting! ) Der vil du også få øvelser dere kan gjøre hjemme.
Turid Laila Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Vi fikk henvisning til fysio gjennom HS og har aldri betalt noe for det. Nå trenger vi ikke det lenger, men han er fortsatt litt etter, men har funnet sin "linje" og følger den bra nå. Fikk henvisning til sykehus for noe annet, og har funnet ut i ettertid at det er dette som mest sannsynlig er årsaken til at han er treg. Uten at jeg går nærmere inn på det og at det samme gjelder for dere
Gothminister Skrevet 23. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2008 Ok. Skal til henne over helgen,så skal høre med henne da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå